PIAGAM PELANGGAN
MAJLIS PERBANDARAN BATU PAHAT
Bertanggungjawab untuk memberi pelbagai kemudahan dan perkhidmatan berkualiti bagi merealisasikan pencapaian ke arah keunggulan, kegemilangan dan kecemerlangan Majlis Perbandaran Batu Pahat sesuai dengan slogan "MAJU DAN SEJAHTERA". Kami memberi jaminan dan berusaha :-
JABATAN KHIDMAT PENGURUSAN
BIL |
OBJEKTIF KUALITI / KPI |
1. |
Memastikan 90% anggota menghadiri kursus sekurang-kurangnya 7 hari setahun
|
2. |
Memastikan 95% perkakasan komputer diselenggara sekurang-kurangnya sekali dalam setahun
|
JABATAN KEWANGAN
BIL |
OBJEKTIF KUALITI / KPI |
1. |
Bayaran dibuat dalam tempoh 4 hari bekerja daripada tarikh tuntutan lengkap diterima di Jabatan Kewangan |
2. |
Inden Kerja/Pesanan Kerajaan disediakan dalam tempoh 5 hari bekerja daripada tarikh dokumen lengkap diterima di Jabatan Kewangan
|
3. |
Jumlah kutipan hasil dibankkan sama dengan jumlah di Laporan Kutipan Harian
|
4. |
Notis Peringatan diserahkan kepada JKP untuk dipos dalam tempoh 4 hari daripada tarikh notis dicetak |
- 1