MENU

Menu utama

Objektif Unit Perhubungan Awam & Korporat

  • Menghantar akaun penerimaan aduan secara bertulis dalam masa (1) hari

  • Menyelaras aduan awam terhadap perkhidmatan MPBP

  • Menonjolkan imej Majlis Perbandaran Batu Pahat

  • Melaksanakan program kemasyarakatan dengan tujuan merapatkan hubungan diantara masyarakat perbandaran khasnya megikut takwim tahunan yang telah ditetapkan

Fungsi Unit Perhubungan Awam & Korporat

  • Menjadi medium perantara Majlis Perbandaran Batu Pahat dengan orang awam

  • Menerangkan dasar-dasar Majlis Perbandaran Batu Pahat kepada warga Perbandaran khususnya pembayar cukai

  • Mmengambil dan menguruskan aduan daripada orang ramai berkaitan penntadbiran Majlis Perbandaran Batu Pahat

  • Menerbitkan bahan-bahan terbitan Majlis Perbandaran Batu Pahatbagi tujuan dalaman mahupun untuk awam

  • Menonjolkan imej Mjalis Perbandaran Batu Pahat